Bubble Shooter
Bubble Shooter Deluxe
Bubble Meadow
Bubble Shooter: Panda Blast
Bubble Shooter: Billiards & Pool
Bubble Shooter Saga 2
Bubble Charms
Bubble Shooter Saga
Bubble Shooter Remastered
Bubble Burst
Bubble Around
Bubble Shooter Ultimate
Bubble Mania Shooter
FGP Bubbleshooter
Bubble Game 3D
Bubble Shooter HD
Bubble Shooter World Cup
Bubble Buster
Knife Madness
Math Duck
Minicraft Flying Simulator
Two Stunt Racers
Math Wall Simulator
Sprunki Phase Brainrot
Juicy Match 2
Wave Road 3D
Home Match: Tiles Master
ASMR Pet Treatment
Rock Crawling
Solitaire Classic
Moto X3M
Fireboy and Watergirl 1: Forest Temple
Kris Mahjong
Mahjong Titans
Spider Solitaire
Free Cell Solitaire
Mahjong Connect
Turbo Race 3D
Gorillaz Tiles
Mahjong Tower
MahJongg Alchemy
Mahjong Dimensions
Butterfly Kyodai
Master Qwan's Mahjongg
Farm Triple Match
Butterfly Kyodai Deluxe 2
Shop Sorting Xmas
Treasures of the Mystic Sea
Fireboy and Watergirl 2: Light Temple
Park Me
Bubble Rush
Máš chuť na novou střílečku s bublinami? Zahraj si Bubble Rush! V téhle hře jsou bubliny všude kolem tebe a odstřeluješ je z prostředka obrazovky. Tvým úkolem je vybírat, kam danou bublinovou střelu umístit. Získej nové nejvyšší skóre a praskni co nejvíc bublin!
Jak hrát Bubble Rush
Z kanónu uprostřed obrazovky střílíš bubliny kolem sebe. Dostaneš vždy střelu určité barvy a musíš ji namířit na skupinu stejně vypadajících bublin – pokud tak vytvoříš skupinu alespoň tří bublin stejné barvy, zmizí z obrazovky a získáš body.
Ve spodní části obrazovky je zobrazeno několik prázdných bublin. Pokud mineš a nepodaří se ti vytvořit skupinu, zmizí jedna prázdná bublina. Jakmile přijdeš o všechny, z některého směru se přivalí další bubliny. Pokud záplava bublin dorazí až k tobě, hra končí.
Snaž se vytvářet skupiny, dokud jen můžeš. Pokud dostaneš střelu, kterou zrovna nepotřebuješ, můžeš ji nechat zmizet v oblacích po stranách obrazovky. Snaž se získat co nejvyšší skóre a staň se hvězdou Bubble Rush.
Podobné hry
Zaujala tě hra? Vyzkoušej si i naše hlavolamy nebo hry na zručnost.








